Wiersmaatjes in Canada

Lake Annette

Vandaag een relaxdag. We merken dat alle indrukken zijn tol beginnen te eisen bij Jelle en hier geen internet hebben is ook iets waar hij niet aan kan wennen. Hij groeit op met internet overal tot zijn beschikking en als we uitleggen dat toen wij jong waren er nog geen internet was en ook geen tablet/ipad zit hij ons aan te kijken alsof we van een andere planeet komen.

Na een relaxochtend gaan we tegen het middaguur naar Lake Annette, 10 minuten rijden en een meer waar een strandje is. En wat een geluk heel weinig toeristen. Na een tijdje zwemmen is er wat comotie. Wat blijkt er zijn twee Elks (herten) in het water gestapt. Wat prachtig om te zien. Aan het gewei van het mannetje te zien zijn ze nog vrij jong. Ze trekken zich niks aan van de mensen. Wel schudt het mannetje met zijn kop en stampt met zijn poot om aan het geven dat iedereen uit de buurt moet blijven.

Even later horen we gedonder, het gaat waaien en daar zijn de donkere wolken. Het begint te regenen, dus we gaan weer terug naar het huisje. Onderweg zien we nog twee andere herten. Door de regen is het wel lekker afgekoeld. Wat een bijzondere dag voor een relaxdag.

Irmgard

Hoe gaaf is dat!